Příjemný víkend

Weekend getaway

Čeho je moc, toho je příliš. Miluji svého manžela, své děti a jsem vděčná za to, co všechno mám, ale poslední dobou už toho na mě bylo moc. Praní, uklízení, neustálé křiky dětí, unavená já, unavený partner. Přestávala jsem mít energii a motivaci pomalu i na to, abych ráno vstala. Moje nejhlubší konverzace se ubírala někde kolem plenek, věcí do školy, volby pracího prášku a nového povlečení. Takhle už bych to dlouho nevydržela.

Viděla jsem na manželovi, že potřebuje vzpruhu stejně jako já. Domluvili jsme se tedy, že zařídíme hlídání u babiček a uděláme si pohodový víkend. Jen my dva, alkohol, muzika, jídlo a přátelé. Všechno jsem to zorganizovala, babičky klaply a víkend mohl začít. V sobotu jsme se povalovali do jedenácti v posteli, do dvou si četli knížku, pak následoval oběd v místní vyhlášené restauraci a zbytek odpoledne toulky po výstavách.

Večer jsme dorazili k přátelům domů, kde už bylo přichystané jídlo a víno. Poslouchali jsme jazz, popíjeli víno, manžel mé kamarádky Pavel nám vyprávěl o své nové práci ve Ferratum a ostatní jsme diskuzi společně doplňovali o veselé a/nebo trapné historky z našich životů. Okolo dvanácté jsme měli už všichni řádně napito a rozhodli jsme se, že vyrazíme do města tančit. Vzali jsme si taxíka a za dvacet minut už jsme byli v klubu. Tančili jsme celou noc až do rána.

V neděli nám sice nebylo nejlíp, ale stálo to za to. Udělal jsem nám oběma nápoj z Aloe Vera, který je na kocovinu nejlepší a hned nám bylo líp. Přesně tohle jsme potřebovali. Byl to perfektní víkend na oddychnutí.

Leave a Reply

